script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 2 maj 2012

Jag undrar lite hur jag tänkte...

När jag anmälde Melvin till simskolan. Svinbra med simskola såklart, så han lär sig simma ordentligt, men tiden...
15.30-16.10. Det innebär att jag ensam ska gå dit med alla barnen! Förstår ni?! Ensam!
Vagnen får man väl inte ens ha med sig in dit? Det hade ju varit perfekt annars... Julian stoppar jag i bärpåsen, men Milo-vildast utav alla-Dahl då? Att det är en intensivkurs vilket innebär att det vissa veckor är tre ggr/veckan gör ju inte saken bättre. Fy fan så dumt av mig!
Men men det är ju för Melvins skull så på något sätt löser jag väl det också. Men fan vet hur!

Malin

3 kommentarer:

  1. Eller så slänger man in den vilda till en nästangranne så kan han leka med en liten pojk där ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack för erbjudandet Anna, men den vilda valde att kräkas lite så pappan får komma hem och ha honom under tiden;)

      Radera
  2. Du får lägga Julian i en sån där bbsäng så du kan hålla fast vildingen.
    Jag var ju själv med barnen i simhallen rätt mycket när Ebbe var som Julian. Tog med babysittern och så satte jag honom i den vid bassängkanten medan jag badade med Albin. Funkar ju när de är så små.
    Då kan du ju iaf springa runt med Milo under tiden.

    SvaraRadera