script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 7 maj 2012

Here we go again!

Vidrigt vidrigt vidrigt!


Den där högen är bara från när jag torkade håret. Innan har jag tvättat det med schampo och haft i hårinpackning. Ni kan ju kanske tänka er hur dom högarna såg ut...
Överallt ligger dom där långa vidriga hårstråna. Mina barn har inte hår på sina kläder av någon hund eller katt. Nejdå! Mina barn har låååånga hårstrån på kläderna från sin mammas snart kala skalle. Fräscht ju!!!

På tal om mina barn så är dom på utflykt idag. 20 min tidigare än vanligt skulle dom lämnas. Jag som har grava problem att hinna i tid annars fixade det faktiskt. Med fem minuters marginal dessutom!

Jag tänkte att Julian nu skulle sova kvar ute i vagnen riktigt länge, så jag kunde röja upp i min överfulla tvättstuga. Meeen det lilla bebisbarnet har tydligen andra planer.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar