script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 4 maj 2012

Han kör den slanka linjen

Ja Juli alltså. BVC besök avklarades på morgonen och hittills är han den "tanigaste" av mina tre kids. Äckliga sprutor fick han också som såklart gjorde precis jävla svinont, både på honom och mig!

Milo ville ha äpple när vi kom hem. Om han egentligen inte tycker om äpple eller om han bara inte förstår hur han ska äta det vet jag inte. Men alltid är det samma visa. Han tuggar det i små bitar, och sen vägrar han svälja. Han spottar ut det i stället.




När han hade "ätit" färdigt äpplet försvann han in på sitt rum.
Efter ett tag tittade jag till honom, och då sitter han och tuggar på sin tröja, och det liksom krasar lite om den.



En hög med tuggade äpplebitar var orsaken. Han hade väl spottat ut dom i fickan till ett senare tillfälle eller något.
När jag sa till honom att man inte får bita i kläderna la han till med sin jag-är-så-liten-och-oskyldig-och-gör-aldrig-några-hyss minen



Den har han övat in bra...


Nu till ngt helt annat!
För 1 1/2 vecka sedan satte jag in en p-stav i armen. För ett par dagar sedan började det klia som satan, men jag tänkte att det nog bara var pga läkningen. Nu har det dessutom blivit lite svullet och rött runt om



Har såklart googlat men inte hittat något om just mitt lilla problem.
Tänker att det säkert sitter en liten expert där ute och läser som kan svara på om det ska va såhär?!

Malin

1 kommentar:

  1. Jag är ju då ingen expert, man jag har ju själv haft p-stav. Och jag vet att dom sa att man kunde få en allergisk reaktion av dom! Så du kanske skulle ta o ringa ner till MVC och höra dig för! Annars har jag inte en aning om va det kan bero på! Puss o kram =)

    SvaraRadera