script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 14 maj 2012

Ge mig en käftsmäll...

Så jag vaknar till! Inget kaffe i morse. K A T A S T R O F!
Som tur är kom lillasyster med ett paket så snart ska jag väl bli människa igen. I eftermiddag är det sådär härligt stressigt igen. 16.10 kliver Melvin upp ur bassängen i simhallen och klockan 17 ska vi va på plats på Marieborg. På 50 min ska det hinnas duschas, kläs på kläder (tänk dessutom i en 6 årings tempo), gå hem, äta middag och sen vidare till skolan. Underbart!
Att både Milo och Juli är med har jag förträngt lite. Den ena hoppas jag sover och den andra hoppas jag är...stilla?! Yeah right!

Malin

2 kommentarer:

  1. Jag tar gärna hand om milo:)
    Storkusin

    SvaraRadera
  2. Jag kan ta med Emil så kan dom leka?
    Det är ju så dumt mitt i mattiden haha

    SvaraRadera