script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 4 maj 2012

Han skyller ifrån sig!

Förut fick jag se det här



Jag gick in till Milo och frågade om han slitit bort tätningslisten på balkongdörren.
Genast släppte han leksaken och sprang ut till dörren och sa
-"dääääär!
-"Milo, har du gjort det där?"
-"Nääääääeeee!"
-"Vem har gjort det då?"
-"Dääääää", säger han och pekar på gunghästen.
-"Är det gunghästen som gjort det?"
-"Jaaaaaaa",säger han precis jävla överlycklig!








Sen ska ni inte tro att jag skiter i att publicera era kommentarer. Det går helt enkelt inte. Jag får mail om att en ny kommentar skrivits, och jag kan läsa den i mailet, men när jag sen går in och ska publicera den så finns det ingen kommentar!
Svinstörigt. I know!
Men fortsätt med era kommentarer. Någon dag funkar det säkert igen...

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar