script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 30 maj 2012

Jamen sov då!

Det lilla bebisbarnet har sovit typ 60 min sammanlagt på hela dagen. Fördelat på tre ggr dessutom. Vissa gånger har ögonen gått i kors, men att stänga dom är precis jävla livsfarligt!
Självklart är det alldeles för lite sömn för en fyra månader gammal bebis, och han har varit allt annat än nöjd.
Men just nu ligger han här i soffan och trycker in hela handen i munnen, spottar och jollrar och bara är allmänt nöjd




Precis just nu börjar det enda programmet på tv jag absolut inte vill missa. Dr McHottisarna såklart!
Ska vi sätta en peng på att han kommer bli svinförvannad snart?!

Sov unge. Sov!

Malin

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag hade fel :) Han satt vaken i mitt knä i 30 min sen somnade han gott i mammas famn :))

      Radera
  2. Yes! Så ska det låta, ibland måste man ha tur och herregud, det är ju sorgligt att missa ett så bra program ;-)

    *ps. jag har lärt ett av två barn att se det oxå, det kallas v.ä.r.v.n.i.n.g ds.

    SvaraRadera