script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 22 maj 2012

En stor dag!

Har precis lämnat Melvin i skolan. Hör ni? S K O L A N!
Alla barnen är där för att lära känna varandra lite bättre inför hösten. Stora ungen!

Min riddare på den vita hingsten som alltid räddar mig när jag behöver hjälp (Daniel), fick rycka in och hämta Milo. Fanns inte en chans att jag hade hunnit få alla inkl. mig själv färdig till 8.30 då Milo skulle vara på plats. Stress stress stress!

Nu dricker jag en kopp kaffe innan den stora ungen ska hämtas för att lämnas hos dagmamman. Jag och mini beger oss då till sjukhuset. Sen hinner jag väl lagom hem innan det är dags att gå och hämta kiddona igen.
Motion får jag iaf så det räcker...nästan.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar