script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 18 september 2012

Är det nu det ska börja?

VaraSjukVarOchVarannanDag-perioden? Två av tre är galet snoriga. En av tre är krasslig i magen. Jag vill INTE ha en sådan höst som vi hade förra året, då vi drog runt den ena smeten efter den andra i en hel jävla evighet! Jag v ä g r a r!




Pippi Långstrump har redan snurrat två varv, och jag kan tänka mig att det blir ett par till innan dagen är slut.

Ute blåser och regnar det, så att sitta här i soffan under en filt med tre korvar känns förbannad bra måste jag säga.

Malin

2 kommentarer:

  1. åh hoppas ni blir friska snart och slipper allt det där !

    SvaraRadera
  2. Melvins mage verkade vara falsk alarm iaf. Skööönt!
    Småttingarnas förkylning lär vi nog få dras med ett tag...

    SvaraRadera