script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 9 september 2012

Vet ni vad jag skulle vilja?

Jo, jag skulle vilja sova mer än tre timmar i sträck. Jag skulle vilja somna typ nu och vakna vid...sex kanske? Eller va fan, säg sju då.
Hur skönt skulle inte det va?
Förmodligen så skulle min kropp få någon slags chock och värka i varenda led pga att den varit still alldeles för länge. Eventuellt kanske ett litet liggsår eller två skulle ha uppstått också. Och ryggen... Den stackaren skulle väl fastna i ett läge och stanna så. For ever! Men att gå med böjd rygg och behöva ha ansiktet ner mot backen kan ju va en trevlig upplevelse det också. Eller?!
Snygga (och fula) skor lär jag ju få se om inte annat.

Nä hörrni det här låter ju inte alls bra. Jag tror helt enkelt jag fortsätter med mina sovamaxtretimmaristräck-nätter.
Och om jag skulle få för mig att sova, säg tre timmar och tio minuter i sträck, så ser Ija till att dom tankarna snabbt som attan försvinner!
Sov så gott hörrni!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar