script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 8 september 2012

Remember me!

Två av ungarna sover och den tredje är iväg med min kille och kollar på bilar. Bror och Erika är också iväg så helt ensam och tragisk är jag.
Jag satte mig i soffan och fastnade framför filmen 'Remember me'. Jävligt typiskt att jag bara hann se dom sista tio minuterna. Verkar bra. Dessutom är ju Edward från 'Twilight' med i den.
Mina polly håller på att ta slut också. Ännu mer typiskt.




Det är ju en viss liten herre som fyller två alldeles snart (ja helt galet, jag vet) och som fick ett par förskottspresenter.
Så fort han fick syn på paketet skrek han KAAACKAAAA!
Visst var det en kacka. Och en Pippi-film. Nöjd!




Aeh! Nu tog mitt vatten slut vilket innebär att jag måste resa mig och hämta nytt. Jobbigt det blev då!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar