script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 19 september 2012

Grävlingar och gamla bävrar!

Mamma mamma mamma maaaammmmmaaa MAAMMMMAAAA mamma mamma mamma maaaaaaaaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaaa!!!!!
Det är vad jag har hört h e l a dagen. Milo har varit helt fenomenalt tjatig. Vad han vill? Säga hej. Titta på Pippi. Skvallra på Melvin. Ha nam nam (på en onsdag? Yeah right!). Ibland vill han inget alls. Lägg även till en liten mini me som har det tjorvigt i magen och en uttråkad Melvin...
Vissa dagar skulle jag vilja ta tjänstledig som mamma och typ sätta mig i skogen. Tyst. Lugnt. Fridfullt.
Men förmodligen jävligt tråkigt. Och ensamt. Rädd skulle jag säkert också bli. Visst finns det björnar? Varg? Tänk om en fet älg klev fram bakom ett träd och började mucka?! Eller dom där lömska rådjuren. En välplacerad spark av ett sånt tar nog tätt.
Sen har vi ju typ harar och andra djur med jävligt stora tänder. En gammal bäver kanske ligger och väntar på kött!
Och grävlingar. Inte fan skulle jag tänka på att ha med mig knäckebröd till skogen, så där skulle jag ligga med ett grävlingätet stackars ben och inte kunna ta mig någonstans...
Nej fy fan! Mina barn får va hur tjatiga dom vill. Den där skogen jag tänkte fly till känns inte längre lika lockande!
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar