script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 30 september 2012

Utan dina andetag!

Kent! Beroende.
Den ska för övrigt spelas på vårt bröllop. Yes!

Söndag dårååå. Min eftermiddag skulle spenderats någon helt annanstans än hemma, men tyvärr blev det inte så.
Men igår, då blev em/kvällen som planerat. Så j ä v l a roligt! Fast inte enligt planen från första början iof... Aja skit samma!
Jag vet att jag är skit töntig som inte bara säger vad jag håller på med, men framförallt för min egen skull, är det bäst att jag är lite hemlig om det.
I morgon ska viktiga samtal ringas och förhoppningsvis blir det som jag vill...

Ny vecka snart och jag håller tumme och tå för att den största ungen inte blir värre förkyld eller får feber. Det är nu det börjar, alla äckliga smetor! Trööööök!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar