script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 27 september 2012

Att det ska vara så svårt!

Något som jag verkligen verkligen v e r k l i g e n vill göra, men som jag ändå tvekar på. Eller egentligen tvekar jag inte, fast det är så mycket som ska klaffa.
Det som är så pissigt är att det i slutändan handlar om pengar. Dessa jävla pengar!!!
Med tre barn måste man tänka förnuftigt. Och vuxet. Och rätt.
Ge mig en spåkärring som kan se mig om sisådär 6 månader. GE MIG!

Malin

1 kommentar:

  1. Spåtanten ser skolböcker och en lycklig mamma som är på väg mot ett mål hon satt upp för sig själv.
    En lycklig mamma kan vara rik på kunskap och glädje och det kan vara mer värt än alla pengar i världen.
    Kör du!!! Du vågar!! Go go go!!
    :)

    SvaraRadera