script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 20 september 2012

MVG+

The Little bäbis är ju en liten PetigMedMaten-unge. Gröt funkar perfekt. Och katrinplommon puré. That's it!
Inte så stor variation där inte.
Idag kokade jag ihop kyckling, potatis och ärtor och hade i dragon och vitpeppar.
Han tyckte om det. Jag skulle nästan vilja påstå att han ääääälskade det!
Det såg i alla fall ut så när han tittade på mig med sina brun/gröna ögon och log det där leendet. Typ "åh mamma du är ju en fantastisk chef (jo då han är en internationell ungen) Give me more ärtor!"
Eller så var det inte ett leende. Det kanske var en jag ska nog bajsa-min...
Åt gjorde han i alla fall, och det är ju huvudsaken!







Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar