script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 21 september 2012

One Tree Hill

Fredag. Så jävla bra!
Jag borde hoppa in i duschen och försöka vakna till, men i stället ligger jag här som ett mähä och är trött.
Jag har kommit på att jag vill se säsong 8 och 9 av One Tree Hill.
Det kan ju va en av dom absolut bästa serierna som gjorts!



Är det någon som har 8&9 i gömmorna? Jag har ingen aning om när jag ska hinna titta på det, men lite sömnbrist kan det vara värt känner jag!
Så pretty pretty please låna mig dom tack!

Ija jag nu kommit på att man ska vara klåfingrig. När man säger åt honom att det är jajja och att han inte får röra så flinar han bara. Säger man "Jajja Ija" får man den reaktionen vill säga.
Säger man "Jajja Julian" reagerar han inte överhuvudtaget... Ungen tror han heter Ija, vilket iof inte är så konstigt. Eftersom Milo säger Ija blir det ju att vi andra gör det också.




Nämen titta! Nu har jag fördrivit ytterligare lite tid i soffan istället för duschen. Strålande!

Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar