script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 28 december 2012

Cute!

Klockan 8.15 vaknade jag av att Milo stod brevid min säng och sa
-"Ninno gosa mamma"!
Jamen hur söt får man bli?! Vi klev inte upp förrän strax innan 9. Snacka om perfekt start på dagen!
Hans sår verkar inte göra lika ont längre. Han vill helst inte ligga på rygg, och gör han det vänder han huvudet åt sidan, men annars har han inte sagt att det gör ont idag.
På förmiddagen plingade det på dörren, och största kusinen Anna med familj stod utanför.
Anna hade köpt en krya på dig- present



Milo som ska måla hela tiden blev såklart jätteglad över nya fina pennor.

Brorsorna kom hem under eftermiddagen och så småningom även pappan i huset.
Lugnet som varit i ett dygn med bara en unge hemma, förvandlades ganska så snabbt till det vanliga stimmet.

Hyllan vi köpt skruvades upp, och jag undrar just hur lång tid det tar innan någon av dom sitter högst upp!


Kanske inte var helt genomtänkt av mig att köpa en riktigt klättervänlig hylla, men jag gillar den.

Hela familjen var trötta ikväll, så trots att det är fredag har vi redan lagt sig.
En liten surprise hade placerats under min kudde




Tack för den Melvin!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar