script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 14 december 2012

Liten tomte!

I morse flöt morgonen på bra. Ända till klockan slog 7.11. Då gick strömmen. Det blir ganska så svart. Jag som stod och sminkade mig petade mascaraborsten i ögat, Melvin skrek att det var spökena på Greveholm som kommit varpå Milo skriker neeeeeej spöken! Eftersom Milo skrek blev Ija livrädd och skrek han också. Tur att det bara varade i 10 min eller så.
Tillslut var vi iaf påväg till skolan.
Jag som alltid brukar kolla hur många grader det är ute missade det i morse. Såklart! Det kändes i alla fall att det var riktigt kallt och Melvin drog ner mössan över hela ansiktet för att kunna andas.
Vid skolan upptäckte jag att mitt hår frusit av min egna andedräkt.



40 minuter kvar tills Milos lucia skulle börja, men jag kände liksom inte för att ta en extra sväng så vi knallade raka vägen dit.
Milo var så duktig. Han ville dock inte vara med där framme hela tiden, men han blev inte ledsen.




Idag är det fredag hörrni.
S Å J Ä V L A S K Ö N T!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar