script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 6 december 2012

Hej hallå där dagboken!

Dagen började med lite feber som verkar försvunnit nu. Skulle inte bli förvånad om den var här i morgon igen!

Annars så har dagen mest bestått av lek.
Och att plocka upp leksaker.
Och att plocka upp leksaker.
Och att plocka upp leksaker.




Förstår ni nu varför småttingarna (kanske mest mamman och pappan då) inte vill ha leksaker i julklapp?!
Dom har varit så duktiga så dom gjort en liten bild-önskelista!

Milos:


Allt från Molo.

Ijas:


Allt från Geggamoja

Däremot har inte den största ungen gjort någon. Det enda han sagt att han önskar sig har vi redan köpt.

Jag däremot, har gjort mig en önskelista.
Skulle nog kunna göra tre till, men dom här godbitarna är liksom dom bästa!



Vi har även försökt se på kackorna utanför fönstret. Sikten var väl sådär skulle jag vilja påstå




Jag har fått en inbjudan ner till Landskrona, delvis pga den här bilden på vårt duschdraperi.




Synd att det är förjävla långt dit, annars hade jag åkt direkt!

Jaha mina vänner, det var väl dagen på Folkparksvägen.
Extremt spännande va?
Äsch! Sov så gott!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar