script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 19 december 2012

Joråsåatteeee!

En sak jag h a t a r är att vänta. Att vänta på saker som man inte kan påskynda eller påverka.
Att saker och ting ligger i andras händer. Att beslut ska fattas över mitt huvud. Usch!
En annan sak jag ogillar väldigt mycket just nu är Daniels arbetstider. 24-7 är inte det optimala när man har barn hemma.
Just nu önskar jag faktiskt att ju och nyår var över så normala arbetstider sätter in igen...

När vi ändå är inne på saker jag tycker mindre om kan jag tillägga min hals. Igen!
Även Milos astma, som just nu är hemskt jobbig, är ett riktigt hatobjekt. Det allra värsta faktiskt!




Något som däremot är så gulligt så jag dör lite, är Ijas risgryn i munnen. En ynka liten tand i hans snart 11 månaders mun.
Cute!



Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar