script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 3 december 2012

En ful dag!

Dagen började med att Ija var svinförbannad så fort han slog upp ögonen!
Vi tände ljus i mörkret och jag vet inte hur många gånger om dagen Milo går och tänder och släcker den där staken i fönstret och säger "siiin (fin) mamma".




Medan jag höll på med morgonbestyren med Ija inne på toaletten, tog sig Milo friheten (som han också gör x antal gånger/dag) att med hjälp av sin stol klättra upp på den och nå både vindruvor och digestivekex som förvaras uppe i ett köksskåp!



Helt oberörd sitter han där som värsta kungen! T.o.m en skål att lägga fynden i lyckades han hitta.
Varför jag inte flyttar upp sakerna högre upp i skåpen? Därför att då nöjer han sig inte med att stå på stolen, nä, då kliver han upp på köksbänken förstår ni. Han är inte dum! Eller rädd för höjder...

Dagen har rullat på trots en gnällig Ija som har både en och två nävar i munnen konstant.

Milo har hjälpt till i köket




Och Ija har gjort en önskelista från Geggamoja




Jag har gått omkring och varit förjävla ful hela dagen, men nu ska jag skönhets-sova och vakna upp som en ny människa!!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar