script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 25 mars 2013

Ganska behagligt!

Måndag. Ny vecka. Ny f r i s k vecka hoppas jag på!
Trots lite feber var Melvin och Daniel på bio igår. Det behövde han efter veckans sjukdom.
Efteråt åkte han till Almvik.

Dom små ungarna är feberfria (peppar peppar).
Ganska så pigga är dom också, trots nattens styr.
Man kan säga att jag hade det lite körigt mellan 19-24 igår. Båda barnen hade krupp och Daniel jobbade...
Två hesa barn som låter som små kycklingar när dom pratar idag är ganska så behagligt.

Jag knaprar piller och vägrar känna efter hur jag mår, för idag är det praktik som gäller!
Två veckor kvar. Jag får lite panik när jag tänker på hur mycket jag har kvar att göra med plugget...

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar