script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 11 mars 2013

Världens sämsta!

Det är jag det! I morse var det tidig lämning av barnen, så klockan 6 var det dags att köra igång med lella, medicin, kläder och allt sånt som man ska göra. Allt rullade på så himla smidigt och vi kom i tid till både dagmamma och jobb.
När jag på jobbet började skriva datumet så kom jag på det...Daniels födelsedag! Jag hade ju för fan, mitt i all fokus för att få allt att klaffa under morgonen, glömt bort att säga grattis!! Hur jävla dålig får man bli?!
Skapligt skamsen ringde jag Daniel som bara skrattade. Jag hade blivit vansinnig om han glömt bort att säga grattis till mig.

Nu har vi i alla fall ätit glass och kakor och firar pappi, men skammen får jag dras med bra länge. Bra jobbat Malin!


Malin

1 kommentar: