script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 1 mars 2013

Lite kvällsbajs!

Jag fick allt lite plugg gjort. Och träning.
Sen trillade kidsen in och då blev det livat kan jag lova!

Jag sprang in på Gina Tricot men kom ut galet snabbt igen. Det var trångt att gå därinne utan barnvagn, och att ens försöka med barnvagnen tänker jag aldrig göra. Mitt bultande huvud blev liksom inte bättre efter två minuter därinne. Jösses vad dom poppade på med musiken!
Dom som jobbar där måste va skapligt trötta i huvudet när arbetsdagen är slut. Lindex ligger i lä med volymen kan jag säga!
Lite besviken på't faktiskt. Tur att det finns webshop.

Fick med mig Daniel in på min absoluta favoritaffär Moore, och innan vi ens hann komma in i affären hade han kommenterat ett par snygga saker i skyltfönstren. Bra kille!

Ungarna var så pigga och nöjda ikväll, så Ija kom inte i säng förrän strax innan 20. Sist det hände var väl nyårsafton, och innan dess någon gång när han var spädis.
Milo fick syn på att Gladiatorerna gick på tv:n och eftersom Melvin tycker det är bra, tycker Milo likadant. Han tyckte Gladiatorerna skulle sluta va arga, och sa även att man inte får puttas...

Melvin orkade knappt se klart Gladiatorerna, och fem minuter efter att han somnat, sov även Daniel.
Här var det livat!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar