script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 10 mars 2013

Helt galna människor!

I fredags surprisade jag min kille rejält. Han trodde det var min jobbhelg, men i stället drog vi till Norrköping för en natt på hotell, god mat och shopping!




Vi fick allt det där och lite till...
Han fick även veta att lördagen skulle spenderas på annan ort.
Jag gav köranvisningar hem, och när vi hamnade i Ankarsrum hos Sebban och Mikaela fattade han ingenting. "Va fan gör man i Ankarsrum en lördagkväll?!" var hans kommentar.
När han sen fick reda på att vi skulle på Stiftelsen i Hultsfred blev det andra tongångar vill jag lova!

Jag som gått och bävat lite inför just detta och tänkt att jag och Daniel skulle vara äldst på stället hade heeeeelt fel! 15-60 år var åldrarna. Folk var helt galna och jag hamnade mellan två bråkandes tjejer och fick rivsår vid ögat! Tack!
Jag fick även visa leg för att komma in på puben som har 18 årsgräns. Vet inte riktigt om jag ska va glad över det eller inte....

Aja, helgen blev helt perfekt och Daniel är nöjd med sin födelsedagspresent. Tänk att han blir 31 i morgon... Old boy!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar