script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 22 mars 2013

Vi lever...

Men det är fan inte mycket mer!
Jag har fortfarande feber och är allmänt risig och hängig.
Stackars Melvin har åkt på scharlakansfeber, för tredje gången!
Han har nu påbörjat sin penicillin kur så han lär vara piggare redan i morgon.

Milo har feber och börjar tyvärr visa symtom på sharlakansfeber även han...

Ija är pigg som en lärka (peppar peppar) och fick följa med mormor till stugan över natten. Han förstår liksom inte varför vi ligger i högar i soffan och är svintråkiga. Mitt i allt står Daniel som försöker serva oss sjuklingar samtidigt som det ska lekas med Ija. Inte helt lätt, så Ija är nog helt nöjd över att få all uppmärksamhet.

Jag kan säga såhär, att jag hade hellre haft maginfluensa, än den här skiten. Maginfluensa är det absolut värsta jag vet, men det här, det har varit snäppet värre!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar