script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 20 mars 2013

Jag vill slita bort mina ben!!!

I morse vaknade jag med magvärk. Daniel fick köra barnen så jag kunde vila inför kvällsjobbet. Jag somnade visst, och vaknade tre timmar senare med lite lätt panik eftersom jag skulle duscha, äta frukost och egentligen plugga innan jobbet 13.30. For upp som ett skott och kände mig allt annat än pigg.
Yr som satan och det svartnade för ögonen på mig flera gånger så jag fick sätta mig ner.
Jag hade visst feber



Bara att lägga sig igen och sova.
Det var ungefär här det började. Värken! Satan i helvete vad det värker i mina ben. Det går från fötterna upp mot bäckenet och ut i ryggen. Självklart har vi inte några värktabletter hemma, och även om vi haft det vet i fasen om jag vågat ge mig upp. Svimmat har jag gjort förr, men inte när jag varit ensam hemma.

Jag hann precis somna igen när mobilen ringer. Melvin är sjuk.
Exakt samma symtom som mig, och som tur var kunde pappa Eric hämta honom. Annars hade jag fått skicka en taxi.



Här har vi legat hela dagen med frossa, värk, huvudvärk och halsont.
Daniel är iväg och köper värktabletter och jag hoppas verkligen det hjälper.
Jag har aldrig varit med om en sådan här värk! Helt sjukt och jag får panik. Jag kan inte stå, ligga eller sitta. Fy fan!

Malin

1 kommentar:

  1. Gud så läskigt =(
    Vad kan det vara för otyg ni fått?
    Krya på er!

    SvaraRadera