script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 31 december 2011

Att sova på soffan...

Börjar jag tröttna på nu! Om min kille snarkar så det är därför jag sover på soffan? Nae! Och hade han gjort det så hade han fått sova på soffan kan jag säga! Anledningen är myrkrypet i benen som kommer när jag ska sova.
Hur det känns? Det kryper, sticker, killar och domnar på en o samma gång skulle man kunna säga. Det går inte ligga stilla och jag skulle vilja att någon stod och skakade benen på mig.
I soffan ligger jag med benen uppe på ryggstödet vilket hjälper så pass att jag kan somna iaf. Men hur kul är det att ligga här varje natt då? Förjävla pisstråkigt kan jag tala om. Meeeen nu är det inte så långt kvar innan minikorven ska ut, så jag får helt enkelt bita ihop ett tag till. Och det gör jag så gärna!


Skickat från min iphone 4

1 kommentar:

  1. Fy det är hemskt!! Jag kilade in fötterna nånstans och VRED benen så de nästan gick av, det var döskönt

    SvaraRadera