script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 8 december 2011

Joooo! Det kan man faktiskt!

Jag trodde verkligen inte att ett litet barn kunde vara vaken heeela natten. Jag har aldrig upplevt det. Varken med Melvin eller Milo. Förrrän i natt... Kl 22 vaknade Milo och var ledsen. Sen höll det på så fram till 7 i morse. Han slumrade iof i ca 10 min efter en panodil klockan 1.
Det var liksom inte lite gnäll. Han var verkligen helt hystersik. Vad gör man när ingenting hjälper?
Mellan 7 och 8.50 sov vi i alla fall, och när vi vaknade var han varm som en kamin. Dessa sjukdomar ät ju bara för underbara?!
Jag hade tänkt våldgästa någon idag (social va är det?) men det får ju hoppas över.
Jag hoppas istället på en soft dag med ev lite sömn.
Japp! Så får det bli.
Är ni friska?

5 kommentarer:

  1. Nä! Men inte jättesjuka heller. Seg-förskylda som aldrig går över. Nu är (som tur kanske är) Johan och jag "sjukast" och barnen bara snoriga och halsömma. Men det går ju ALDRIG över skiten. Och typ ALLA är ju sjuka överallt. Sommar igen tack!!!
    //Martina

    SvaraRadera
  2. Åh nej. Det är precis så jag har haft det med Ebbe nu. Blä. Hoppas alla smetorna är nu så vi klarar oss och bara kan njuta över jul och nyår sen!

    SvaraRadera
  3. Martina: Ja det går bara runt runt runt. Bara jag kvar nu. Undrar hur länge jag klarar mig... krya på er!
    Julia: Man är ju sååå maktlös när man inte kan hjälpa på något sätt. Bläää för all smeta som går.

    SvaraRadera
  4. Usch och fy! Naomi är fortfarande inte pigg, men hennes feber är borta (äntligen), så idag leker hon åtminstone. Men ingen mat får vi i henne... fy, så hjälplös man känner sig. Hoppas Milo kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera
  5. Hoppas Naomi blir pigg nu. Milo har levt på välling idag... Vätska iaf :)

    SvaraRadera