script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 27 december 2011

She's a bitch!

Dagmar har sett till (tror jag) att 3 funkar lite när det känner för det. Fem försök fick jag göra innan jag kom fram till mina älsklingar på försäkringskassan förut.
På tal om funka när det vill, eller mest inte alls, är ju att lägga upp bilder på bloggen från mobilen. Sånt gör mig galen!

Klockan 11 hade ungarna o jag precis avslutat vår frukost. Båda två tar det här med jullov på fullaste allvar och sover väääldigt länge på morgonen. Välartade barn jag har.

En veckas tvätt har börjat betas igenom, och mer spännande än så lär det väl inte bli. Ganska skönt att inte ha något planerat måste jag säga.

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar