script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 12 december 2011

Wäää

Idag har jag blivit lite rädd för mina barn. Den minsta har tjutit när han inte fått som han velat. Slängt sig på golvet har han också gjort. Finns det något värre?!
20 minuter efter att Melvin kom hem började även han tjuta. Han fick inte ihop sitt lego!
Han försvann in på sitt rum och sov i över tre timmar... Hans tur o bli sjuk kanske. I morgon är det lucia med dagmammorna så jag hoppas han är pigg då.
Jag skulle kunna tjuta lite jag också. Jag har värk i mina njurar. Det började med den högra igår och under natten haka den vänstra på också.
En njurbäckeninflammation har jag verkligen ute tid eller lust med.

Vickan och Vilgot var här en sväng förut. Då tjöt ingen av oss i alla fall. Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar