script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 23 december 2011

Vilket påhitt!

Vi kom på att vi skulle spela Bingolotto såhär dagen innan. Milo o jag knalla till affären och köpte två lotter. Melvin ville ha en egen.
En timme av programmet är avverkad av jag vet inte hur många, och jösses så segt det är. Melvin tröttna efter en kvart. Och musiken...Och Lotta Engberg!
Hoppas vi vinner en miljon eller så, som kompensation!


Skickat från min iphone 4

9 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Jag satt och googlade på basson syskonvagn och då hittade jag in på din sida. Tänkte bara kolla med dig om du har köpt den?

    //Nina

    SvaraRadera
  2. Vi gör detsamma. Och lite just nu, undrar jag va vi gav oss in på.. Segwayballet??!! Lotta Engberg och några rim som Wilma hade kunnat knåpa ihop bättre..! Men jag har ju min sambo tätt intill, så lite mysigt är de trotts allt. Fast som sagt, en miljon skulle sitta fint =)
    Kram milla.

    SvaraRadera
  3. Hej Nina!
    Nej vi tänker inte köpa den. En nära vän till mig, som också ska få tillökning, var och provkörde den och blev jätte besviken. Den kändes ranglig och ostabil. Sen var liggdelen jättedåligt vadderad, så man skulle behöva lägga i något tjockare för att inte stål "ställningen" eller vad jag ska säga skulle kännas igenom.
    Den kändes helt enkel billig och inte var inte alls vad man förväntat sig tyvärr.
    Jag gillade ju att man kan ha delarna både emot och ifrån sig...Men den höll inte måttet!
    För oss blir det en Babytravel och jag tror det kommer bli bra.

    SvaraRadera
  4. Milla, jag tror absolut Wilma kan rimma bättre :) 100:- har det blivit här i alla fall. Hoppas miljonen ligger på min lott :)
    God jul!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det värsta är ju att vi bor i göteborg och affären som man kan titta på den ligger väl i sthlm va? Så det blir ju en chansning om man skulle beställa den. Men har ju läst så himla mkt bra om den på andras bloggar. Jobbigt när det blir så kluvet :)
    Har också funderat på en babytravel men jag vill verkligen kunna ha lillbebis mot mig och inte utåt med en gång så fort den slutat använda liggdelen.

    SvaraRadera
  6. Dom var i Norrköping och testade den. Känns som att Göteborg borde ha någon återförsäljare? Jag har hört flera som är missnöjd med den och man vill ju som sagt gärna testa den själv och bilda en egen uppfattning.

    SvaraRadera
  7. Vet du vart i norrköping? Jag ska dit i januari. Då skulle jag ju kunna passa på att kika på den :)

    SvaraRadera
  8. Jag hade fel... Det var i Jönköping dom tittade på den. Barngrottan.se heter hemsidan, tror man måste boka en tid om man vill testa den och få en genomgång.

    SvaraRadera
  9. Mm det var på den hemsidan jag hittade den först när jag fick nys om den ;)
    Jag har bara sett vagnen B.O.Z.Z här i affärerna. Och den känns riktigt fattig.

    SvaraRadera