script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 28 december 2011

Lek

Linda och barnen har varit här. We like!
Inväntar nu karln som kommer med mat (om bilen vill). Laga middag idag kändes omöjligt... Att man kan bli så trött av att göra ingenting!

Jag är helt lost vad gäller vilken veckodag det är. Har ett möte den 4:e januari som jag längtar till. När jag idag fick ett mess om att tiden NÄSTA vecka behövde ändras kom jag på att det faktiskt är ett nytt år helt snart.
Jag kom då också på att den 9:e januari är fruktansvärt mycket snart, med blandade känslor.
Men jag tror 2012 blir ett förjävla bra år för familjen Johansson/Dahl. Eller nae, jag VET att det blir så!

Det här med nyårslöften, är det något ni brukar styra med? Sluta röka? Börja banta? Träna varje dag?

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar