script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 21 december 2011

Bättre sent än aldrig?!

Tog med mig kiddona ner till stan för att fixa dom där förbannade julkorten som hängt över mig som en påse hundskit. Nu ligger dom här och väntar på adresser och frimärken som jag givetvis glömde köpa. När vi skulle gå slet Melvin upp dörren och skrek
- Hej snööö! Jag älskar dig!
Det muttrades en hel del på vägen hem, då den lilla snö som låg när vi gick smält bort... Då hatade han regn.

Hade igår efterlängtat samkväm med dom bästa.
Linda: Hur har du tänkt att vi ska hinna ses när ju börjar jobba? Dumt påhitt det där...

Ikväll ska naglarna fixas en sista gång. Kan ju kanske känna mig liiite fin över jul och nyår då.

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar