script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 3 december 2011

Kapad?

Jag tror min mail blivit kapad eller något sånt dumt. Jag kommer inte in på den helt enkelt, och dagarna innan fick jag konstiga mail om att jag skickat massa konstigt till folk. Ber om ursäkt om ni fått något, det kommer inte från mig och jag skulle inte rekomendera er att öppna det heller!
Störigt är det eftersom jag bloggar via mailen...

Hur det går med allt? Jo sakta men säkert skulle jag vilja påstå. Jag är ingen flyttmänniska. Inte alls faktiskt. Jag har inget tålamod till det som vi håller på med nu, att plocka upp och få i ordning på allt. Jag vill ha ordning och reda direkt och det är ju inte helt lätt tyvärr!

Milo hade sovpremiär i sitt alldeles egna rum i natt. Trots krupphostan så sov han hela natten. Vaknade 6.30 och var lite förvirrad, men efter en flaska lella somnade han om igen till klockan 9. Jag behöver väl inte säga hur jag sovit va? Jaja någon gång vänjer jag mig väl vid att inte ha honom liggandes i sin säng brevid min och sjunga. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar