script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 15 oktober 2012

Blött ute , blött inne.

Simskola för Melvin. Han är så duktig.



Fick med mig Milo som jag mutade med glass för att han skulle sitta stilla.



Ungen tyckte glassen var för kall så han åt inte ens upp den.
Han satte ner foten en gång och deklarerade högt och tydligt att han minsann också ville bada. När jag sa nej svarade han "okej mamma."
What? Sitta still OCH lyssna. Sjuk?
Han är förövrigt helt söt när han svarar okej.
"Ta av dig skorna Milo"
"Okej mamma"

"Kan du sluta bråka nu och lyssna istället?"
"Okej mamma" Om han sen gör det är ju en annan sak...

I morgon bitti har jag promenad dejt. Sen har jag gått och skaffat mig en PT också. På riktigt. Förhoppningsvis drar vi igång i veckan. Pepp!

Nehe sömn?

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar