script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 14 oktober 2012

Det började ganska träligt men avslutades på topp!

Så kan man faktiskt sammanfatta dagen.
Fortsatt snorigt för Ija och feber och värk i kropp för Daniel.
Seg förmiddag som bara innehöll lek, film och bad faktiskt.
Efter att barnen ätit lunch gick dom i däck. Även Daniel. Syster kom förbi och sällskapade med mig undertiden.
Den största ungen kom hem senare på eftermiddagen och det finns verkligen ingen skönare känsla än när alla är där dom ska. Hemma. Här.
Jag vet inte om Ija var så överlycklig över att största brorsan var hemma, eller om den där lilla luren på 15 minuter vid 17-tiden gjorde att han var helt pigg.
Han som brukar somna direkt efter lellan (tack gode Gud för att han börjat tycka om den!!!) bara vägrade sova och skulle göra precis allt utom det




Total lycka i knät blev det och största somnade innan lilla. Skevt!

Jag hoppas på lite mer sömn i natt än föregående (vääääldigt många) nätter. Meeeen eftersom han sedan 20.40 redan varit vaken fyra gånger så är ändå inte hoppet alltför stort.
Men men sova kan man ju göra bör man blir pensionär. Fast då är man väl för upptagen med att spela boule och gå på kafferep.
Nej fan heller! Sådan pensionär ska inte jag bli. Jag ska ta med mig alla 10 barnbarnen på diverse resor över världen och dricka paraplydrinkar tills det rinner ur öronen på mig!
Och där hamnade vi visst på ett litet sidospår...
Vad jag ville ha sagt var i alla fall att det började Wää men slutade Wiiie!

Tack och god natt. Och soooov för bövelen!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar