script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 19 oktober 2012

Efter en sådan här dag...

Är det lite extra skönt att lägga sig i sängen!
Melvin sover hos grannen.
Milo sover gott i sin säng och kommer göra det ända till klockan 6.30-7 i morgon.
Ija sover också. För tillfället...

Jag måste försöka komma på vad jag ska ha på mig i morgon också. Jävligt surt att inte Daniel kommer vara hemma så jag kan gnälla på honom över att jag inte har något att ta på mig!
Det här med dusch och smink blir ett annat projekt... Milo brukar nämligen alltid hitta på allt man inte får göra, och Ija brukar tycka livet är precis svintråkigt just då. Det slår liksom aaaaldrig fel!

Det jag ser fram emot mest är nog att jag kommer sitta ner vid ett bord och få maten serverad.
Jag kommer kunna sitta ner HELA måltiden och bara tänka på MIG och MIN mat. Galet!

Det ska bli riktigt spännande att få höra hur det gått med Ija här hemma. Undrar egentligen när han kommer få sova borta för första gången.
Melvin var över året och Milo var 11 månader. Att lämna bort Ija över natten känns helt otänkbart för tillfället. Den där lille ungen. En hel natt utan mamma? Nej nej nej!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar