script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 19 oktober 2012

Svettigt värre!

Jag tog med mig dom två små ner på stan. Mötte upp Vickan och Lina med män och gick och lunchade. När alla (två) barnstolar redan var upptagna borde jag kanske vänt i dörren...
Nu gjorde jag inte det. Så med en unge i knät och den andra sittandes/springandes/klättrandes omkring lite överallt slängde jag i mig maten snabbt som fan. Jag tror den var god. Svettig blev jag också.
Nu sitter jag på skolgården med ungarna sovandes i vagnen och väntar på att Melvin ska sluta.
Vore ganska bra om någon jag känner lämpligt gick förbi då, och kunde stå vid vagnen medan jag springer upp och hämtar Melvin.
Meeeen sådan tur lär jag ju inte ha, så jag kommer ha två griniga ungar resten av dagen som inte sovit klart. Yeyyhh!







Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar