script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 4 oktober 2012

Var tog självdiciplinen vägen?

Jag är så jävla lat!
Hur svårt är det att ta en extra promenad när jag har lämnat barnen?
Hur svårt är det att köra lite träning här hemma när Ija sover på förmiddagen?
Är Milo eller Melvin hemma kan dom väl roa sig själva en stund?
Tydligen är det jävligt svårt, för inte fan gör jag något av sakerna!
Jag behöver inte gå ner i vikt, inte alls, men lite muskler och tight röv och mage skulle jag ju inte tjuta över precis...
Jag skulle behöva en ordentlig spark i röven. Eller en käftsmäll kanske, som gör att jag vaknar till och tar den där promenaden. Som gör att jag kör den där hemma träningen.
Jag blir gaaaaalen på mig själv!

Grattis Malin! Du är en lat flodhäst. Bra jobbat hörrö!



Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar