script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 18 oktober 2012

Öm!

Den senaste tidens brist på sömn tog ut sin rätt i morse. Migränen from hell slog ut mig totalt och klockan var 14 innan jag kunde ta mig ur sängen! Daniel fick va hemma, och jag har haft några besök inne i sovrummet av en frågvis Milo som undrat när jag ska komma upp.

I morgon ska pappan i huset på fisketävling så vi får roa oss själva. Dessutom valde han att byta jobb helt plötsligt, så dom där lyxiga fredagarna är det slut med nu. Wääää!

Ett annat wääää är att jag igår sökte dagisplats till dom två minsta. Samtidigt som det ska bli ganska skönt och roligt att komma igång och jobba efter nästan tre (TRE?!) år som mammaledig, så ger det såklart även ångest över att det går så sjukt snabbt! No more beeebis...

I morgon blir det sedvanlig Tacos, och på lördag drar jag iväg med tjejerna. Mamma ska komma hit och ha småttingarna och Melvin drar till moster. Ija ska alltså va med någon annan än mamma och pappa för första gången. Spännande...

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar