script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 2 augusti 2011

110802

Sol, vänner, kids och lunch ute i det gröna. En fin fin dag med andra ord. 
I morgon lär dagen bli lika fin. Då har jag stora korven hemma också. 
Jag har som vanligt inget vettigt att skriva. Ville egentligen bara skryta över att jag är värsta data hackern...
Ni ser "Like" knappen till vänster överst i inläggen? Den har jag fixat. Tryck där vettja. Nej det händer inget otäckt, det blir bara lite roligare för mig.
Fast nu ljög jag lite...alltså inte om att den inte är farlig, men att det var jag som fixade dit den.
Jag följde bara instruktionerna som"anonym" så vänligt ville printa ner på Jennifers blogg.
Tack "anonym" och tack Jennifer!


10 minuter senare:
Jag var kanske inte det där data snillet som jag trodde. Jag ser nu att det står att typ 15 000 gillat inlägget och det stämmer ju inte riktigt... Hur får jag bort det då?
I have no idea.
Så "anonym", läser du här får du gärna hjälpa mig om du vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar