script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 25 augusti 2011

En nackdel med hösten!

Jag har kommit på en nackdel med hösten ( ja förutom dom uppenbara som tex mörkt ute svintidigt) nämligen kläderna. Är man rik är det iof ingen nackdel, så grattis till er. Men om man är som mig, mindre rik, är det näst intill plågsamt att sitta och titta på alla snygga höstkläder som finns. För att inte tala om alla skor... Finns det verkligen någon som anser att man kan ha för många skor? Alla snygga tröjor, koftor, jackor, sjalar, halsdukar, SKOR. Jag blir lite deprimerad nu känner jag... Tänk att få en dag(eller två) på sig att spendera obegränsat med pengar på bara kläder och skor. Vilken lycka!

Skickat från min iphone 4

1 kommentar:

  1. Jag kan endast och enbart hålla med dig! Jag har iaf (trotts att jag kanske inte borde;) beställt lite från H&M.

    SvaraRadera