script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 26 augusti 2011

En lugn stund...

Det var iaf vad jag hade tänkt mig. Slå ner min röv i soffan, NJUTA av en kopp kaffe som jag tror jag äntligen kan dricka igen, läsa lite bloggar, kolla FB och sånt annat strunt som inte kräver så mkt ansträngning. Tanken var perfekt om det inte vore för den lilla vesslan. Sitter jag i soffan ska ju han självklart också va där. Dock inte sittandes i soffan, nä, klättrandes på soffkuddarna och upp i fönstret, slita och dra i mina öronhängen, använda min mage som kudde eller studsmatta. Första alternativet är ju helt okej, men med tanke på Bullen där i så är alternativ nr två mindre okej. Lyfter jag ner honom från soffan drar han iväg och gör förbjudna saker på något annat ställe, och kan jag då sitta kvar där o njuta som min tanke var från början? HA!
Den lilla lilla bäbisen som alldeles nyss kom in i våra liv... Den lilla lilla bäbisen som ska bli storebror...Om mindre än en månad fyller den lilla lilla bäbisen ett år. Hjälp!

1 kommentar:

  1. Ja du kommer få fult upp sen när bebis kommer, och lille Milo ska bli storebror :) Men guud så mysigt Malin!!! Ser fram emot att ses.

    SvaraRadera