script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 27 augusti 2011

Samkväm

Igår avnjöts fantastiskt goda kräftor. Min kycklingpaj var tydligen också god, för en av våra matgäster drömde om den i natt...
Sista sommardagen (sägs det) spenderades med gårdagens gäster på stan. Varför är det helt omöjligt att hitta något snyggt att ha på sig när man verkligen verkligen behöver det?
Efter en liten vila i soffan ska jag nu slänga i lite färg i håret. Även det hade jag stora problem med, att hitta rätt färg. Hur svårt ska det va o bara göra en brun färg? Inte med guld eller inslag av rött, nej, brunt helt enkelt.
Jaja det kan bara bli fult eller snyggt, och blir det fult har jag i alla fall en att skylla på!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar