script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 23 augusti 2011

To hell and back!

I går slog magsjukan till som en käftsmäll. En rejäl käftsmäll dessutom. I natt ville jag dö. På riktigt. Första bussturen blev kl 18.30, och så höll jag på fram till kl 3 inatt. Vid 19.30 var det Melvins tur och i natt när jag slutade började Daniel. Milo hade en lindrig (skönt) variant i söndags. Här ligger vi tre helt utslagna med en alldeles pigg och uttråkad bäbis.
Har jag någonsin förr känt mig som världens sämsta mamma så är det inget mot vad jag gör nu!

Skickat från min iphone 4

1 kommentar:

  1. Stackars stackars er! Hela familjen åkte på eländet alltså:( dessvärre är helvetet på besök här också. Elsa började nu i morse å vi väntar bara på att även mamman å pappan ska få påhälsning. Jäkligt trist men vi får hoppas på att alla är pigga snart igen. Elsa tjatar lite om milo:) så när
    Alla kräkts klart kanske vi kan få till en liten träff! Krya på er kram kram

    SvaraRadera