script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 9 augusti 2011

Gråa hår!

Idag har jag nog fått gråa hårstrån.
Om inte så är det ett under. Lilla korven är såklart fortfarande sjuk vilket gör att vi sitter fast här hemma. Två dagar inne pallar inte mitt huvud med, inte Melvins humör heller. I vanliga fall brukar det vara barn ute som han leker med, men självklart inte dom här dagarna. Och som han säger, hur kul är det att vara ute helt själv i flera timmar?! Som tur är kom en unge och knacka på förut och lyckan var total. Nu har störst och mellan grabbhäng och är på expedition i skogen i regnvädret. Jag hoppas dom letar svamp, meeeen det är nog ingen risk.
I morgon åker Melvin till Gotland. Han kommer ha skit kul. Jag kommer dock sakna ihjäl mig. På riktigt. En vecka utan honom har aldrig hänt förut. Jag mår redan dåligt... Wäääää!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar