script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 22 augusti 2011

Nu är det officiellt!

Måndag på riktigt idag. Kl 9 skulle Melvin vara hos dagmamman för första gången på 6 veckor. Hur det gick? Helt bra. 9.01 äntrade vi gården. Perfekt! Nu är det väl officiellt höst? Hörde att bussar, tåg och sådana saker går efter vintertidtabellen från och med idag. Jo då.
Annars förundras jag mest över hur spännande det är att bo i en småstad. Saker man inte ens berättar vet alla om ändå. Väldigt smidigt faktiskt. Men jag håller med Vickan när hon säger att man får ta det som en komplimang över att man lever ett så intressant liv som alla vill veta mer om. För det beror väl inte på att Västervik är världens (tror faktiskt det är det) största skvallerhåla?!
Tror jag ska bege mig ner på stan och få höra vem som ligger med vem, vilka som borde ligga med varann, vilka som ska ha barn och vilka som gjort slut! Spännande...

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar