script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 8 augusti 2011

Countdown!

Nu har nedräkningen börjat på riktigt. På lördag åker vi till Gotland. 5 fantastiska dagar med helt perfekt väder (ja det kommer det bli) väntar. Det ska bli galet skönt. Jag förväntar mig en dejt med Olle också, i alla fall en skymt av honom. Sannolikheten för att det ska hända är minimal, men det sista som överger en är ju hoppet har jag hört.
Är det någon som har tips på några smultronställen på ön som man bara inte får missa? Och är det något som är överskattat som man kan hoppa över och se?
Jag önskar verkligen att jag var från Gotland. Vem vill inte ha den dialekten? Alla från Gotland (nästan iaf) är svinsnygga dessutom. Eller så är det bara jag som tycker det eftersom dialekten är så klockren?!
Nae förresten, det räcker med att jag säger Olle så inser du också att jag har helt rätt!


Skickat från min iphone 4

1 kommentar: