script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 10 augusti 2011

Smile

Hade jag använt mig av smileys här i bloggen hade en stor sådan varit rubriken. En liten korv som idag varit feberfri hela dagen blir man glad av. Det börjar nog komma lite prickar också vilket bekräftar tredagars febern som vi misstänkt.
En annan lycklig korv befinner sig nu på Gotland, och om ni missat det så är det snart vår tur. Efter Gotland landar vi hemma en dag och sen drar vi till den andra ön och spenderar dagen på djurparken. Den lilla ungen får snällt stanna hemma hos mormor då. Kvalitets tid med Melvin ska det bli.
Nu till något helt annat. Kräftor!
Är så sjukt sugen på kräftor! Undrar om jag kan hålla mig ända till v.34 då vi har kräftdejt med folk vi träffar alldeles för sällan. Nu lät det som att vi ska äta kräftor hela veckan, och så är givetvis inte fallet. En dag får räcka. Möjligtvis två!


Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar