script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 20 januari 2011

Bort med bacillerna!

 Bäbisbarnet tyckte att 7.00 var en bra tid att bajsa. Alltså gick vi upp då. Mådde mindre bra, men vid 8 skulle han sova igen. Jag med. Två timmar låg vi och grisade. Dom två timmarna var precis vad jag behövde, för jag vaknade och mådde mycket bättre. As fint väder ute också så bäbisbarnet placerades i vagnen, och vi tog en promenad. Gick bort till Linda och lämnade saker, och hamnade även på Söderköket tillsammans med Daniel och Richard och åt lunch. Svinkallt var det på hemvägen eftersom det börjat blåsa, men svinbra för bacillerna för dom dog säker i kylan. Jag vill gärna tro det i alla fall.
På väg hem såg jag även en ganska fin dam, ni vet med pälskappa, rött läppstift och lite sådär allmänt rik, som letade tomburkar i papperskorgarna. Snacka om att skenet bedrar ibland!


Gröt är gott ju:




Sen måste jag ju berömma mig själv också, som lyckats få bort mitt sötsug! I går blev jag akut sugen på choklad, fast jag åt inget, men det var nog för jag mådde lite dåligt och tyckte synd om mig själv.
Fredagar och Lördagar får jag äta lite. 
Så, grattis Malin.Bra jobbat. Tack så mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar